Recept: Bakine krofne


PRIPREMA 

2 jaja mutiti
1 kašičica soli
5 kašičica šećera
vanil sećer
100 ml ulja
300 ml mleka mlakog
izdorbljenog 25gr kvasca
izrendana korica od jednog limuna (mali limun i na najsitnije rende se ostruze korica)


* Milka Marić: sličan je i moj recept,samo što ja prvo stavim kvasac u mlako mleko i malo šećera,pa kad se kvasac rastopi i malo naraste,dodam sve ostalo i umesim.


Spremne za degustaciju
Bakine krofne 


RAD:

UMUTITI sve zajedno -
Dodavati postepeno 500 - 600 gr brasna (sve dok ne pocne testo da se odvaja od vangle i da se baš ne lepi za prste)
Ostaviti da naraste (poklopljeno krpom) na toplom - ja sam ostavila na suncu i umotala.

Podignuto (nakon sat vremena) testo premesiti i odvojiti u dve jufke.
Na brašnjavom stolu jufke razvući oklagijom i čašom vaditi okruglice od testa.

Testo treba da bude tanko oko 3-4 milimetra.
Ja sam postavljala krugove na masni papi , da se ne zalepe za sto.

OSTAVITI JOS 15-20 minuta da malo diše testo.
I nakon 10 minuta ih okrenula .. dа се digne i druga stana ..

Jufkice ostaviti da narastu i stavljati ih u vrelo ulje

ZAGREJATI ULJE na srednjoj temperaturi .
Dubina ulja tri prsta ( položeno)
Kada se ugreje ubacivati krugove.

Sada ide Milkin savet - ****u masnoću stavljate gornju stranu krofne i malo mrdajte posudu.***
ja sam stavljala gornju stranu, to je ona koja je bila gore u odnostu na sto...

Oni se odmah dignu i potrebno ih je peći minut, dva .

Izvaditi iz ulja, staviti na paprinu salvetu da se ocede u vangli, posuti prah šećerom i pokriti ih poklopcem.

PRIJATNO !

Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for comment...
Enjoy Life!