Folklor, KUD Abrašević Pančevo

KUD Abrašević Pančevo postoji više od 80 godina i jedan je od zaštitnih znakova grada Pančeva, od kada znam za sebe.

Folkor je svetsko kulturno blago 

Kao mala sam ušla prvi put u zgradu Doma Omladine sa svojih 8 godina i to baš u prostorije KUD-a Abrašević.

1976. godina  
2019. godina

Od tada do danas i zauvek Dom Omladine je za mene Hram duhovnosti, stvaralaštva i kreativnosti.
Kada sam počela da treniram rukomet u RK Dinamo Pančevo, ostavila sam folkor.
Kasnije sam se Domu Omladine vratila kao član Ateljea mladih - a to je još jedna predivna, romantična i vredna priča ...


Međutim u kraju odakle je moj otac i u kome sam provodila nezaboravne raspuste pesma i igra se neguju oduvek.
Kada Feat Sejdić svkog vikenda svira u selu na svadbama, i kada celo selo zaigra dok trubači stoje u centru kola.. onda ti muzika i ritam udju u krv i ostaješ opčinjem i tradicijom, i raynolikim nošnjama i ritmovima i melodijama ...
Moja Mira i ja pred koncert. Maj 2019.

Folklor Srbije je svestka kulturna baština i trebalo bi ga promovisati u svim prilikama jer.. preko pesme i igre ljudi se najlakše i najlepše razumeju ...

A sve ovo pričam jer sam se ponovo priključila KUD Abrašević i ponovo punim srcem igram ...

Održan je Godišnji koncert i ovog Decembra u Centru za kulturu - Pančevo.
Uživala sam, a to se može videi na mom licu ...

Želim ovde da sačuvam te momente ...



Čarobni čuvari tradicije 




U vek je folklor okupljao ljude vedrog duha i dobrog raspoloženja - tako je i kod nas.

Mira i ja pred koncert . Dec.2020.


Moje lice kaže da  bih pukla od sreće 


Jelečence tesno .... 


Druženje u Barandi 2019.

Druđenje u Barandi Rekreativci KUD Abrašević

1 komentar:

  1. Divno, draga Tatjana, baš mi je drago zbog tebe, jer znam koliko si vezana za Srbiju i da si predstavnik onog njenog boljeg dela.

    Muzika je univerzalno sredstvo komunikacije, ona pleni i treba je negovati.

    Meni je posebno bilo drago kad sam videla na YT da su Japanci naučili naše kolo i da ga baš lepo igraju. Sem toga, naša nošnja je bogata detaljima, bojama i potpuno je u skladu sa muzikom i našom kulturom.

    OdgovoriIzbriši

Thanks for comment...
Enjoy Life!