Recept : Ajer konjak

Ajer Konjak
photo by Kuvajmo Blogovski

AJER KONJAK
by Mira Vujic

Ovaj recept sam nasla kod moje mame medje njenim receptima. Secam se da ga je dobila od nase vaspitacice, jer je moj brat bio slabasno dete, pa za "jacanje".

Priprema :

2 dcl konjaka
4 zumanca
300 grama secera u prahu
4 kesice vanili secera
1/2 litre mleka

Zumanca penasto umutiti sa secerom pa skuvati u mleku zajedno sa vanili secerom. Kada se mleko ohladi dodajte konjak i dobro ga sjediniti.
Ziveli!
p.s. Na zalost ne znam kako se koristi kao lek - koja kolicina i koliko puta dnevno:-(

Anastasija Nikolaidis U frizider s njim. Moze se uz desert sluziti- cokoladni sladoled i sl.

Sa Ajer konjakom se moze napraviti ukusan kuglof:
Kuglof sa ajer likerom  recept link

---

LIKERI (kako sam ih ja zavolela)
Mira Vujic 

Kada sam bila mala devojcica, moj deda je imao svoju rakiju od raznog voca. U jednom uglu prostranog predsoblja drzao je svoje flase sa rakijom. Cesto je po svom ukusu pravio razne mesavine.
Taj miris u vazduhu meni se veoma svideo i kada sam dovoljno odrasla da znam da pravim i koristim likere, pocela sam sa tim zadovoljstvom-poslom:-)
Sada imam citavu kolekciju likera, makar 1/5 litre! I ja cesto kao i moj deda koristim razne vrste slabe vocne rakije po svom ukusu, tako da dobijam lepe likere!!!
Znaci, mozda sam tu pogresila i napisala bas kako ja pravim svoje likere, no veoma su slicni receptu verujte mi!!!
Bolje su tamne od providnih, nikada nisam koristila keramicke ili porcelanske, samo sam taj savet procitala u casopisu jos davno!!!



Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for comment...
Enjoy Life!