Recept: Uštipci bez mleka i bez kvasca

Dnevnik Tanje Frank
Iz opusa - ratna kuhinja

Pošto ne volim da mi iko ograničava kretanje i pošto sam potpuno zbunjena da li izlazim pola sata na 15 minuta, dva puta po poladana i od 15h ili do 18h , u ovo doba prinudnog zatvaranja me prosto mrzi da odem do prodavnice ovog vikenda. Ne mogu da mislim koliko mi je još minuta ostalo, da li ću stići do prodavnice i nazad ...
mekike ustipsi valjsuke bez melka
Uštipci bez mleka i bez kvasca
Nisam znala da li ću imati dovoljno hleba za karantin vikend, pa sam razmišljala šta bih moglo da ga zameni za doručak i večeru.
U špajzu nemam ništa ni kvasac, ni mleko ali imam dobru volju.
I eto spremila sam uštipke...
Nisu baš onako sočni kao što smo navikli, ali mogu da prođu u hitnim slučajevima i mi smo ih pojeli sve.

Sa sirom i sa džemom uz jogurt ili čaj - odlično!
UŠTIPCI BEZ MLEKA I KVASCA 

POTREBNO:

2 jaja
500 gr brašna
500 ml vode

malo soli
vrlo malo sećera

ako imate prašak za pecivo

PRIPREMA:

Odvojite žumance od belanca.
Žumance dobro umutite u dubljoj posudi, dodjate mu mlaku vodu postepeno.
Mutite da se sjedine voda i žumace.

Zatim u to dodajte postepeno brašno i mutite varljačom.

Dodate pola kašičice soli. Šećera na vrh noža i kašičicu praška za pecivo, ako imate.
Inače će biti dobri i bez praška za pecivo, ali ja sam imala, pa velim ... ajd da probam...


Kada ste dobili žitko testo, gušće od testa za palačinke, dakle gusto ali tečnije.
Ulupajte dobor penasto belanca i dodajste u smesu.

Sve to promešajte dobro i ostavite da odstoji jedno 10 minuta (ja nisam čekala)

Brzi uštipci bez kvasca
Pržite na vrelom ulju

Na ugrejanom ulju vadite većom kašikom ili kutlačom po malo smese i pržite, do ne porumeni.

Prženje ide brzo.

Izvadite mekike na papir da se ocede od viška ulja i to je to :)

Poslužite uz sir, kajmak, pekmez domaći ... jogurt, mleko ili čaj

Prijatno !

Memkie bez mleka i kvasca
Uštipci: sa sirom i jogrutom, brzi doručak


Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for comment...
Enjoy Life!