Recept: Liker od oraha - Orahovaca


Recept: Liker od oraha - Orahovaca
Photo by Mira Vujic, Pancevo

Da bi ste napravili lep liker uzmite vocnu rakiju koja nije jaka. Ako uzmete konjak on daje poseban ukus.
Gotov liker mozete sipati u staklene flase (bolje u tamne), ali ce bolje "ostariti" u keramickim ili zemljanim posudama.


LIKER OD ORAHA

Pripremiti:
1/2 litre meda (ja koristim livadski)
8 komada malih zelenih oraha (mladi)
1 litar slabe vocne rakije (bolje neka neutralnijeg mirisa, da bi se osetio orah)

U teglu sipajte rakiju, dodajte i mesanjem sjedinite med pa tome dodajte orahe. Povezite celofanom. Ostavite da odstoje 15 dana u ostavi. Posle tog vremena procedite na cediljku, sipajte u flasu.
Bolje je i lepse da se koristi iduce godine. Ovaj liker je lekovit, a od drugarice Makedonke od koje sam dobila recept dobila sam i savet da je dobro popiti po jednu malu casicu svakog dana pa ce nam srce biti zdravije!!! NA ZDRAVLJE

---

LIKERI (kako sam ih ja zavolela)
Mira Vujic 

Kada sam bila mala devojcica, moj deda je imao svoju rakiju od raznog voca. U jednom uglu prostranog predsoblja drzao je svoje flase sa rakijom. Cesto je po svom ukusu pravio razne mesavine.
Taj miris u vazduhu meni se veoma svideo i kada sam dovoljno odrasla da znam da pravim i koristim likere, pocela sam sa tim zadovoljstvom-poslom:-)
Sada imam citavu kolekciju likera, makar 1/5 litre! I ja cesto kao i moj deda koristim razne vrste slabe vocne rakije po svom ukusu, tako da dobijam lepe likere!!!
Znaci, mozda sam tu pogresila i napisala bas kako ja pravim svoje likere, no veoma su slicni receptu verujte mi!!!
Bolje su tamne od providnih, nikada nisam koristila keramicke ili porcelanske, samo sam taj savet procitala u casopisu jos davno!!!

Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for comment...
Enjoy Life!