Recept: Gibanica Mama Bube

Gibanica po ovom receptu je prosto savršena, ako i svaki recpet koji moćemo nači na ZouTube kanalu 
Mama Buba.

Na kanalu Mama Buba, sve odiše mirnoćom, ljubavlju i dušom. Toplo vam preporučujme da pratite  Mama Bubu, jer ćete osetiti mir i toplinu doma, kao u detinjstvu i imaćete , na tršezi vrlo ukusna jela.

Što se tiče RECEPTA ZA GIBANICU - ovo linka ovde ka videu, u kome je sve izuzetno objašnjeno i gibanica je fenomenalna! VIDEO 

Gibanica 

POTREBNO: 

1kg kora za gibanicu (srednje debele kore)

1kg kiselog sira (švapskog, sremskog, sitnog)

(2dl mleka ako je neki suvlji sir)

6 jaja

2 dl gazirane vode

2 dl ulja

soli

PRIPREMA:


1. Balnaca i žumanca odvojiti. Dobro umutiti belanca, sa malo soli,  u čvrsti sneg.

2. U sir dodati žumanca, so, mleko, ulje i kiselu vodu.

3. Šerpu dobro premazati uljem. Šerpu obložiti dvema korama tako da vise i sa strane šerpe.

4.  Uzimati koru po koru i zgužvanu je umočiti u fil sa sirom i jajima, pa tako natopljene kore ređati u šerpu jednu pored druge. Voditi računa da ne budu previše blizu jedna drugoj i da se ne natope previše filom.

5. Kad se popuni šerpu zgužvanim korama, preklopiti one delove kora sa strane i ušuškati gibanicu sa još jednom korom odgore.


Rernu zagrejati na 200 stepeni pa gibanicu peći oko 60-70 minuta pokrivenu Al folijom.

Isključiti rernu i ostaviti još 15-tak minuta u rerni da se istišti. Vruću gibanicu izvaditi iz šerpe na tacnu. Seći kao tortu i služiti uz kiselo mleko.

* Ja nisam pokrila alu folijom, pa mi je donji deo bio nepečen. Onda sam okrenula gibanicu, što je bilo vrlo teško, jer je šerpa duboka. 

Sve u svemu, iako sam radila prvi put, Gibanicu na ovaj način i iako sam radila u gostima / nisam poynavala ni šporet ni lonac/ ispala je fenomenalna!

Tekst ispod videa sam prenela ovde, kako bih i sačuvala za sebe, sve na jednom mestu. 
Sve moje omiljene recepte i jela, želim da sačuvam na ovo blogu, pa kada putujem svetom, da tačno znam gde su sva divna jela koja volim da pripremim prijateljima. 

Hvala MAMA BUBAevo gde je stigla ova Gibanica 


Samobor, Hrvatska
Veče iznad Samobora

Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for comment...
Enjoy Life!