Iskreni CV

Potpuno sam nespreman za rad pod pritiskom, kao i prekovremeni rad, osim ako nije pošteno plaćeno, ne dozvoljavam da me neko iskorišćava ili da se iživljava na meni.

Iskreno me zabole za ciljeve Vaše kompanije ako platom ne mogu da pokrijem svoje tekuće troškove, plus da mi ostane za malo garderobu, knjige, putovanja, izlaske, sport i provod, što spada u normalan život, a ne u luksuz.

Funkcionišem po principu koliko-para-toliko-muzike.


Takođe, uopšte me ne zanim što ste u problemima, jer ja ne sudelujem u dobiti u Vašoj kompaniji, već radim za platu, i očekujem da izvršavate ugovorom i zakonom predvidjene obaveze, i to na vreme, kao i da poštujete praznike i godišnji odmor. Baš kao što od mene tražite da ja izvršavam svoje obaveze i da budem na poslu radnim danom.

Pa naravno da ću Vas napustiti čim nadjem nešto bolje
Da ponovim – ja radim za platu, Vi za dobit.

Komunukativan sa pristojnim i ljubaznim svetom, za drkadžije imam kratak fitilj.
Psujem na nekoliko svetskih jezika, ali ozbiljnu prepusku i razgovor vodim samo na srpskom i engleskom, i ne proseravajte se sa multinacionalnim korporativnim tipom, jet vam je i ovo previše.

Studirao sam 100 godina, ali smatram da je uspeh što sam uopšte završio bilo šta u ovoj zemlji, ovakvoj kakva je. Usavršavam se stalno i bez Vas jer sam radoznao i mislim da život ima smisla i bez umiranja na poslu.

Reagujem amo na pozitivnu stimulaciju. Ne gušite me sa testitranjima i timbilding budalaštinama.
Ako se već proseravate sa tim zapadnjačkim forama, onda ponudite i zapadnjačku platu i uslove rada,
Šta neznam naučiću – nisam debil.

I da, postoje stvari koje bih u životu radio iz čistog entuzijazma, besplatno, ali žalim što Vas moram obavestiti da to nije posao koji Vi nudite.

Potpis:_____________

***Izvor: mnoge stranice na Netu i mnogi profili na FB 



Nema komentara:

Objavi komentar

Thanks for comment...
Enjoy Life!